2010. november 14., vasárnap

SEGÍTSÉGET KÉRÜNK!

Félretéve minden büszkeségemet: sürgős segítséget kérnék - még mielőtt valaki azonnal a torkomnak esne, NEM pénz, hanem bármiféle adomány formájában! Zoé gondozása sajnos nem úgy sikerült, mint azt előre terveztem. Tudtam, hogy ez felelősséggel jár, de nem gondoltam volna, hogy ekkorával. Kiderült, hogy a tenyésztőtől elzáródott belekkel kaptam a cicát. Azóta hordom minden nap állatorvoshoz, összezuhant az anyagcseréje is, megduzzadtak a veséi, állandóan fecskendővel kell itatni a kiszáradás ellen. 

Amivel eddig kezelték:
  • macskanátha
  • bélférgesség
  • elzáródott belek - a salakanyag nem távozott
  • megduzzadt vesék
  • fokozott vizelés
  • kiszáradás
Nagyon megszerettem, ezért nem akarok róla lemondani, de pénzem már nem maradt rá.. Hiába kezelik a klinika emberei kedvezményesen, már mindenem elment. Naponta járunk a klinikára!!! Kérném, hogy aki bármivel tud segíteni: legyen az cicának való pléd, élelem, alom, vagy bármi más, kérem írjon a: cicanaplo@gmail.com címre. Aki kételkedne, a cica bármikor meglátogatható, vagy elkísérhető a klinikára. Sajnos van annyira rossz állapotban, hogy ezt első ránézésre is láthassák...

Amire szükségünk lenne:
  • macskáknak való bérescsepp
  • bármiféle immunerősítő szer, csepp, táp
  • vitaminos készítmények
  • macskaalom
  • tasakos whiskas junior (sajnos, ha ezt nem keverem bele az ételébe, még enni sem hajlandó)
  • speciális macskatáp (amire szüksége van annak sajnos 1800 forint doboza - a klinikán szoktam venni)

3 megjegyzés:

  1. Dehogy! Inkább nagyon köszönöm. Sajnos a helyzet egyre rosszabb. A tenyésztőkről írjatok kérlek cikket, és attól, hogy óvakodjanak a 17. kerületi tenyésztőktől!

    VálaszTörlés